نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

اپلیکیشن موبایل آموزشگاه

اپلیکیشن موبایل آموزشگاه
03 اسفند 1402

مقدمه

اگر مدیر یک آموزشگاه هستید که علاوه بر سایت یا نرم افزارهای کامپیوتری به دنبال بستر دیگری برای ارتباط بین دانش آموزان و اساتید با سیستم آموزشگاه با یکدیگر هستید، داشتن یک اپلیکیشن موبایل استاندارد شما را به هدفی که دارید می رساند. برای درک بهتر قدرت اپلیکیشن ها کافیست به زندگی روزمره خود توجه کنید و ببینید تا چه حدی از اپلیکیشین های مختلف استفاده می کنید. وب گردی، شبکه های اجتماعی، درخواست تاکسی، سفارش غذا نمونه هایی از این مدل اپلیکیشن ها هستند. حال فرض کنید با اپلیکیشن موبایل دانش آموزان، استادان با نام کاربری و رمز عبور وارد داشبورد اختصاصی خود می شوند و از امکانات آنلاین سامانه مدیریت آموزشگاه استفاده خواهند کرد. در این پست قصد داریم به طور جامع اپلیکیشن موبایل آموزشگاه را بررسی کنیم.

 

هدف یک آموزشگاه از داشتن یک اپلیکیشن موبایل چیست؟

قبل از اینکه به ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل خوب و استاندارد برای مدیریت آموزشگاه بپردازیم باید بررسی کنیم هدف یک آموزشگاه از داشتن اپلیکیشن موبایل چیست؟ در پست های دیگر وبلاگ آکسان به این موضوع پرداختیم که برای راحتی کار در  مدیریت آموزشگاه خود باید از سیستم های سنتی و دستی به سمت سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری روی بیاوریم. به وسیله نرم افزار مدیریت آموزشگاه دیگر نگرانی بابت نگهداری و مدیریت اطلاعات هنرجویان، اساتید، به خاطر سپردن نام و زمان دوره ها، مدیریت شهریه های دانش آموزان، اطلاعات مربوط به حضور و غیاب، حقوق و دستمزد استادان نخواهیم داشت.

حال فرض کنید می خواهیم از امکانات آنلاین برای آموزشگاه خود استفاده کنیم که این امکانات شامل آیتم های زیر می شود:

  • ثبت نام آنلاین در دوره ها
  • برگزاری کلاس آنلاین
  • ایجاد نظر سنجی
  • مدیریت امور مالی آنلاین
  • ایجاد و برگزاری آزمون آنلاین
  • مدیریت تکالیف
  • مدیریت فروشگاه آنلاین
  • مدیریت کاربران و سطوح دسترسی
  • یکپارچگی اطلاعات

یکی از مهم ترین ویژگی متمایز نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان یکپارچگی اطلاعات می باشد به اینصورت که اطلاعات در تمامی پلتفرم های ویندوز، اندروید، آیفون ، پرتال های آنلاین یکسان می باشد.

خب پس از مرور اطلاعات بالا در این قسمت به سوال مهم" هدف یک آموزشگاه از داشتن اپلیکیشن موبایل چیست؟"  پاسخ خواهیم داد. اگر شما تصمیم دارید از سیستم نرم افزاری برای مدیریت آموزشگاه خود استفاده کنید و در مرحله بعد از امکانات یک سامانه آنلاین استفاده کنید در مرحله بعد نیاز خواهید داشت تا با کمک یک اپلیکیشن موبایل دسترسی پذیری دانش آموزان و استادان به سامانه آنلاین را ساده تر کنید.

 

ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل خوب و استاندارد برای مدیریت آموزشگاه چیست؟

گروه نرم افزاری آکسان با استفاده از جدید ترین متد های روز دنیا در راستای سهولت و دسترسی پذیری ساده علاوه بر نرم افزار مدیریت آموزشگاه برای سیستم عامل ویندوز و پرتال مدیریت آنلاین یک اپلیکیشن موبایل برای دو سیستم عامل پرکاربرد یعنی Android , IOS طراحی کرده است که از ویژگی های آن می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  • سادگی و سهولت در کار
  • سرعت بالا
  • امنیت بالا
  • آپدیت و بروز رسانی های ساده

اپلیکیشن همراه آموزشگاه آکسان

 

اپلیکیشن همراه آموزشگاه آکسان

 

نحوه سفارش اپلیکیشن موبایل آکسان برای آموزشگاه چگونه است؟

اگر شما هم تصمیم دارید برای آموزشگاه خود از سیستم نرم افزار آکسان در راستا مدیریت یکپارچه آموزشگاه استفاده کنید می توانید از نسخه های مختلف که در قسمت زیر اشاره شده است استفاده کنید.

نسخه رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

پس از تماس با کارشناسان فروش آکسان شما می توانید در ابتدا نسخه رایگان نرم افزار را برای سیستم عامل ویندوز به صورت رایگان دریافت کنید و از کلیه امکانات نرم افزار استفاده کنید. در این نسخه شما می توانید تنها برای 50 نفر از هنرجویان خود ثبت نام کنید.

نسخه استاندارد نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

تفاوت این نسخه با نسخه رایگان حذف محدودیت ها می باشد. با خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان شما قادر خواهید بود از کلیه امکانات نرم افزار استفاده کنید و همچنین از یکسال پشتیبانی رایگان استفاده کنید.

نسخه حرفه ای نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

با خرید نسخه حرفه ای نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان در کنار نرم افزار ویندوز شما می توانید از امکانات سامانه آنلاین (پرتال آنلاین) نیز استفاده کنید. در این حالت کلیه اطلاعات نرم افزار ویندوز و سامانه آنلاین بصورت یکپارچه می باشد و سیستم به صورت اتوماتیک همگام سازی خواهد شد. با این حال تمامی دانش آموزان و استادان نیز می توانند وارد داشبورد اختصاصی خود شوند و از کلیه امکانات سامانه آنلاین استفاده کنند.

نسخه طلایی نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

با خرید نسخه طلایی علاوه بر نرم افزار ویندوز و پرتال آنلاین شما می توانید برای آموزشگاه خود یک وب سایت با قالب اختصاصی داشته باشید و همچنین در این نسخه شما می توانید از اپلیکیشین موبایل مدیریت آموزشگاه آکسان نیز به صورت اشتراکی نیز استفاده کنید.

نسخه پلاتینیوم نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

با خرید نسخه پلاتینیوم علاوه بر نرم افزار ویندوز و پرتال آنلاین و یک وب سایت با قالب اختصاصی شما می توانید از اپلیکیشن موبایل اختصاصی با لوگو و اسم آموزشگاه خود استفاده کنید.

 

دمو اپلیکیشن همرا آموزشگاه آکسان در کافه بازار

دمو اپلیکیشن موبایل آکسان با نام "همراه آموزشگاه آکسان" نیز در کافه بازار وجود دارد. با کلیک بر این لینک دمو   را مشاهده و نصب کنید.

 

همراه آموزشگاه آکسان در کافه بازار

 

برای دریافت یک مشاوره رایگان توسط تیم فروش گروه نرم افزاری آکسان کافیست فرم اطلاعات در صفحه  مشاوره و خرید نرم افزار  را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند.

نتیجه گیری

در این پست اپلیکیشن موبایل مدیریت آموزشگاه آکسان را معرفی کردیم و همچنین ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل خوب و استاندارد را مرور کردیم . دسترسی پذیری یکی از مهم ترین دلایل استفاده از نرم افزارهای موبایلی می باشد. با استفاده از نرم افزار موبایل مدیریت آموزشگاه آکسان این امکان را برای دانش آموزان و استادان خود فراهیم خواهید کرد که به سادگی و سهولت بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند.

دریافت نرم افزار از سیب چه

دریافت نرم افزار از سیب اپ

دریافت نرم افزار ازگوگل پلی

دریافت نرم افزار از کافه بازار

 

منابع

https://acsan.ir

https://cafebazaar.ir/app/com.acsan.mobile

ثبت نظر

captcha