نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه

بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه
11 آذر 1402

مقدمه

مدیران آموزشگاه در روش سنتی مدیریت آموزشگاه با چالش های مهمی مانند مدیریت زمان بندی کلاس های درسی مدیریت ورود و خروج و دستمزد مدرسان و کارمندان آموزشگاه- ثبت نام دانش پذیران- بررسی حضور و غیاب و دیگر موارد مواجه بودند تا زمانی که گاهی اوقات دیگر قادر به مدیریت امور آموزشگاه نمی باشیم. در مقابل با کمک نرم افزار مدیریت آموزشگاه شما می توانید به کمک پردازش سیستم های کامپیوتری وظایف آموزشی و اداری آموزشگاه خود را به راحتی مدیریت کنید. از جمله ویژگی های یک سیستم نرم افزاری برای مدیریت آموزشگاه می توان به امور مالی و حسابداری- مدیریت گردش کار کارمندان و مدرسان- مدیریت حقوق و دستمزد منابع انسانی- مدیریت فروشگاه آموزشگاه و دیگر ویژگی ها اشاره کرد. در ادامه پست می خواهیم بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه را معرفی کنیم و ویژگی های شاخص آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

PowerSchool SIS

1)  PowerSchool SIS   بهتر است به عنوان یک نرم افزار یکپارچه معرفی شود. این سیستم نرم افزاری مدیریت آموزشگاه امکان عملیاتی متعدد یک آموزشگاه را در یک پلت فرم واحد فراهم می کند. با راه حل های متعدد می تواند به مدیران آموزشگاه کمک کند تا به راحتی آموزشگاه خود را مدیریت کنند.

از جمله ویژگی های این سیستم نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم یکپارچه

راه حل مالی و منابع انسانی

ثبت نام ساده و آسان

ارزیابی عملکرد دانش پذیران

Fedena

2) Fedena   یک سیستم مدیریت آموزشگاه است که یک پلتفرم کارآمد برای همه الزامات اداری آموزشگاه می باشد. این سیستم نرم افزاری مبتنی بر وب می باشد و بسیار کاربرپسند است که آن را مشتری محور کرده و رضایت مشتری را تضمین می کند.

از جمله ویژگی های این سیستم نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل کامل دانش آموزان به همراه گزارش گیری کامل

مدیریت آزمون آنلاین

مدیریت کلاس های آنلاین

Varacross

3) Varacross یک راه حل کامل برای آموزشگاه ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از نوآورانه ترین ابزار ها در جهت مدیریت آموزشگاه استفاده کنید . این نرم افزار یک پلتفرم یکپارچه می باشد و افزارش بهره وری و سهولت استفاده را تضمین می کند.

از جمله ویژگی های این سیستم نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرایند پذیرش و ثبت نام ساده

راه حل مدیریت کلاس و آزمون های آنلاین

امنیت بالا برای محافظت از اطلاعات حساس

 

Class365

4)  Class365  یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار در کنار یکپارچگی، کاربر پسندانه بودن آن می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید امور مالی و اداری و ثبت نام های کلاس ها را با سرعت بالا انجام دهید.

از جمله ویژگی های این سیستم نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم ثبت نام آنلاین

ایجاد و طراحی کارنامه

مدیریت دورهها و زمانبندی کلاسها

بررسی حضور و غیاب دانش پذیران

 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

 نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

"بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه،  نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان می باشد"  این جمله،  نظر بسیاری از مدیران آموزشگاه های موفق، معتبر و سطح بالا کشور می باشد. این نرم افزار توسط یک تیم حرفه ای از مهندسان نرم افزار طراحی شده است که به قدرت می توان گفت از ابزارهای نوآوارنه و خلاقانه در جهت مدیریت آموزشگاه استفاده شده است و بصورت کلی می توان گفت تمامی امور آموزشگاه مانند ثبت اطلاعات مدرسان-کارمندان-منابع انسانی و دانش پذیران به راحتی امکان پذیر است. با کمک این نرم افزار دیگر نگرانی بابت بررسی و ثبت حضور و غیاب ذینفعان آموزشگاه ندارید و به راحتی چند کلیک می توانید امور مالی و حسابداری آموزشگاه خود را مدیریت کنید و همچنین می توان به ارسال پیامک دستی و خودکار اشاره کرد. اگر جزو دسته مدیرانی باشید که می خواهید آموزشگاه خود را از راه دور و بصورت یکپارچه و جامع مدیریت کنید، کلاس ها و آزمون های آنلاین ایجاد کنید، نظر سنجی کیفی کلاس ها را از دانش پذیران داشته باشید پیشنهاد ما به شما نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان می باشد.

1- سامانه یکپارچه آنلاین 

با کمک رایانش ابری می توانید از راه دور آموزشگاه خود را مدیریت کنید. همچنین مدرسان و دانش پذیران نیز می توانند از پروفایل آنلاین خود برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند.

2- ثبت نام و پراداخت آنلاین

اگر شما از پرتال آنلاین آکسان استفاده کنید دانش پذیران آموزشگاه می توانند دوره ها را مشاهده کنند و بصورت برخط براحتی در دوره مورد نظر ثبت نام کنند.

3- برگزاری کلاس و آزمون های آنلاین

بصورت جامع و یکپارچه می توانید کلاس های آنلاین برگزاری کنید.  در پنل مدیریت زمان کلاس آنلاین را انتخاب کنید و  تجربه ای جدید از آموزش را در اختیار مدرسان و دانش پذیران خود قرار دهید.

4- اپلیکیشن موبایل

ازامکانات این برنامه پیام‌رسان، گزارشات مالی و اتصال به درگاه‌های بانکی، ثبت نام ،کلاس های آنلاین را میتوان نام برد ، با اپ موبایل آکسان آموزشگاه شما همیشه قابل دسترس است.

5- حضور و غیاب هوشمند

حضور و غیاب با سامانه های هوشمند آکسان دیگر کار سختی نیست ، به راحتی تمام امور حضورغیاب ، محاسبه حقوق مدرس و دیگر امور وابسته به حضورغیاب را با آکسان می توانید انجام دهید

6- حسابداری آموزشگاه

حسابداری جز بخش های مهم آموزشگاه هست ، سیستم حسابداری آکسان علاوه بر مدیریت ثبت نامها و اعلام بدهی و اقساط گزارش های کاربردی فراوانی به شما خواهد داد .

7- نمرات  و کارنامه با طراحی اختصاصی

در آکسان میتواند نمرات را بنا به روش نمره دهی آموزشگاه وارد کنید ، کارنامه با طراحی دلخواه خودتان ایجاد کنید و آن را در پورتال و یا به صورت چاپی در اخیتار دانش آموز قرار دهید .

8- ارسال خودکار پیامک های اطلاع رسانی

اطلاع رسانی ها دیگه کار زمانبری نیست ، آکسان با استفاده از سیستم اطلاع رسانی خودکار خودش می تواند بدهکاران را مطلع کنه ، کلاس ها را یادآوری کنه ، حضور و غیاب را اعلام کنه و بسیاری از پیامک ها را خودکار ارسال کند

9- مدیریت فروشگاه آموزشگاه

آکسان نرم‌افزاری است که هم به مدیریت آموزشگاه‌ کمک می‌کند و هم امکان ایجاد فروشگاه‌های آنلاین و حضوری برای محصولات آموزشی را فراهم می‌آورد. با نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان، فرآیند فروش و مدیریت انبار ساده و کارآمد است.

10- مدیریت تماس های آموزشگاه

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه آکسان با قابلیت کالرآیدی و ضبط مکالمات، به شما این امکان را می‌دهد که هر تماس ورودی و خروجی را به سادگی نظارت، ضبط و بررسی کنید.

11- گزارش ها و نمودار های آمار

نرم افزار آکسان مدیریت آموزشگاه را با گزارش‌های تفصیلی و متنوع آسان می‌کند. این نرم‌افزار از گزارش‌های ثبت‌نام و مالی گرفته تا رصد عملکرد و پیشرفت دانش آموزان پوشش می‌دهد.

12- کارتخوان های حضور و غیاب

دستگاه کارتخوان حضور و غیاب. این دستگاه هوشمند، نه تنها قابلیت ثبت حضور و غیاب دانش‌آموزان را با سرعت و دقت بالا فراهم می‌کند، بلکه به صورت هوشمندانه با توجه به ساعات کلاسی و وضعیت مالی دانش‌آموز، عمل می‌کند

13- دستگاه های حضورغیاب اثرانگشت و تشخیص چهره

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه آکسان، در پاسخ به نیازهای رو به افزایش تکنولوژیک آموزشگاه‌ها، اکنون از دستگاه‌های اثرانگشت و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. این دستگاه‌ها، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، حضور و غیاب دانش‌آموزان را با دقت فوق‌العاده و سرعت بی‌نظیری ثبت می‌کنند.

14- فیش پرینتر 

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه آکسان، در تلاش برای ارتقاء خدمات و امکانات خود، از فیش پرینتر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ویژگی جدید، آموزشگاه‌ها می‌توانند فیش‌ها و رسید‌های خود را با طراحی اختصاصی و متناسب با هویت برند آموزشگاه چاپ کنند.

15- پایانه های بانکی ( دستگاه پوز )

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه آکسان، در پی‌گیری هدف خود برای تسهیل و بهینه‌سازی تراکنش‌های مالی، اکنون قابلیت اتصال مستقیم به دستگاه‌های پایانه بانکی کشور را دارد.

16- بارکدخوان فروشگاه

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه آکسان، با هدف بهینه‌سازی و تسهیل فرآیندهای فروشگاه داخلی آموزشگاه، اکنون قابلیت اتصال به بارکد خوان را نیز دارد. با بهره‌برداری از این دستگاه، فروشگاه آموزشگاه می‌تواند به سرعت و دقت اطلاعات محصولات، از جمله قیمت، توضیحات و موجودی، را از روی بارکد محصول اسکن کرده و به سیستم اضافه کند.

برای مطالعه توضیحات بیشتر امکانات کلیک کنید

 

راه کارهای تخصصی آکسان برای مدیریت آموزشگاه

راه کارهای تخصصی آکسان برای مدیریت آموزشگاه

گروه نرم افزاری آکسان برای تمامی آموزشگاه های مانند آموزشگاه موسیقی آموزشگاه زبان آموزشگاه فنی و حرفه ای و آزاد فرهنگ سراهای محله و شهرداری نرم افزار تخصصی طراحی کرده است. بعد از نصب رایگان و دریافت اولین مشاوره خود متوجه کامل بودن و جامع بودن این نرم افزار می شوید و براحتی می توانید مدیریت آموزشگاه خود را تسهیل بخشید.

برای مطالعه دقیق امکانات نرم افزارهای آموزشگاه های مختلف می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

 نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان

نرم افزار مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای و آزاد

 نرم افزار مدیریت فرهنگ سراها و شهرداری

 

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان از دید مدیران آموزشگاه های معتبر

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان از دید مدیران آموزشگاه های معتبر

بسیاری از مدیران آموزشگاه های معتبر در کشور از نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان استفاده می کنند که در ادامه  نظر و تجربه آنها را بررسی خواهیم کرد.

1- آموزشگاه موسیقی آبی رود 

جناب آقای محمد معتمدی مدیر محترم آموزشگاه : نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان بسیار ایده آل کامل جامع و خوب است. ولی از آنجا که سیستم آموزشگاه ها با هم متفاوت است بهتر است بعضی موارد جزئی مثل نحوه قسط بندی شهریه در ثبت نام آنلاین قابل کاستومایز شدن باشد. ولی در مجموع عالی است و ورود این نرمافزار به سیستم ما، مدیریت آموزشگاه ما را به کلی متحول کرد. از عزیزان آکسان ممنون و سپاسگزاریم.


2- آموزشگاه زبان گویش 

جناب آقای حمیدرضا صدرمغانی مدیر محترم آموزشگاه : بنده سعادت آشنایی با تیم خوب آکسان و نرم افزار بسیار قوی این تیم را تقریبا ۳ سال دارم. بسیار از این تیم و مجموعه خیلی خوب قدردان و سپاسگزارم که در مراحل مختلف بسته نرم افزاری صبورانه و خلاقانه کنار ما بودند و هستند. شخصا معتقدم خدمت و محصول بسیار ارزشمندی و جالبی توسط این مجموعه در حال انجام هست و آرزوی موفقیت براشون از صمیم قلب دارم.


3- موسسه فرهنگی هنری آبنوس

جناب آقای شهرام ممتحن مدیر محترم آموزشگاه : سال ها است که از نرم افزار آکسان در موسسه فرهنگی هنری آبنوس استفاده می کنیم. فکر می کنم جزو اولین مراکز آموزشی هنری بودیم که به خانواده آکسان پیوستیم.در طول سالها بهره مندی از این مجموعه شاهد رشد و گسترش و بروزرسانی آن بوده ایم که این خود در کنار تیم پشتیبانی حرفه ای از محسنات ویژه آکسان است. امید که این مسیر همچنان متداوم و پیشرو بماند.


4- آموزشگاه زبان نگار

سرکار خانم خانم مهری مدیر محترم آموزشگاه: آکسان را سالهاست در کنار خودمان به عنوان عضوی از زبان نگار می شناسیم و خوشحالیم که درکنار آکسان رشد کردیم و رضایت مشتری بسیار برای این مجموعه مهم بود و هست و مشتری مداری شان آنها را به بهترین ها تبدیل کرده، ارزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر برایشان آرزومندیم.


5- آموزشگاه هارمونی

سید رامین جمالی مدیر محترم آموزشگاه : نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان یکی ازبهترین نرم افزارهای موجود در زمینه آموزشگاه موسیقی که در رسته کار خودم هست و پشتیبانی بسیار خوبی دارد. به دیگران هم توصیه میکنم که حتما از این نرم افزار برای پیشبرد مسائل آموزشگاه و همچنین مدیریت همه جانبه آن استفاده کنند.


 

برخی از ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه از دید کاربران

برخی از ویژگی های بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه از دید کاربران

1- پشتبانی فعال

گروه نرم افزاری آکسان با انتخاب بهترین کارشناسان پشتیبانی می توانند همه روزه پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشند.

2- قیمت مناسب

معقول بودن قیمت آن نسبت به نرم افزارهای مشابه  برای دریافت یک مشاوره کاملا رایگان می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار کلیک کنید

3- امکانات مناسب

امکانات و کنترل های داخلی و رعایت اصول مهندسی در طراحی نرم افزار

4- گزارش گیری 

تحلیل و بررسی داده ها و گزارش گیری دقیق

5- کاربری و محبوبیت

کاربری آسان و میزان محبوبیت آن در بین مدیران موفق

6-  نسخه های متعدد 

دارای نسخه های اپلیکیشن موبایل، تحت وب و ابری

7- دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه

برای نصب رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه می توانید به صفحه محصولات آکسان بروید و براحتی نرم افزار را دانلود کنید، فیلم های آموزشی را مشاهده کنید و از نرم افزار بصورت رایگان استفاده کنید.

نتیجه گیری

در پست  "بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه " سعی کردیم نرم افزارهای مختلفی را بررسی کنیم و به عنوان یک نرم افزار مشتری محور و کاربرپسند نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان را معرفی کنیم . همچنین در این پست ویژگی های یک سیستم نرم افزاری برای آموزشگاه های مختلف اعم از آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه زبان، آموزشگاه فنی حرفه ای و آزاد، فرهنگسراها محله و شهرداری بررسی شده است. در انتخاب یک سیستم نرم افزاری برای مدیریت آموزشگاه حتما نیاز آموزشگاه باید مشخص شود شاید شما نیاز به پرتال آنلاین و وب سایت برای آموزشگاه خود داشته باشید، شاید نیاز باشد تا بسیاری از دستگاه های سخت افزاری مانند کالرآیدی، فیش پرینتر، دستگاه پوز بانکی، دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید. شما می توانید با تکمیل فرم تماس با ما تمامی این موارد را با یک مشاوره کاملا رایگان در زمانبندی دلخواه خود داشته باشید.

سخن پایانی

"به شما تبریک می گویم "  به پایان این پست رسیدیم اما از ویژگی های نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان هر چه بگوییم کم است. جالب است بدانید تاکنون بیش از 1000 آموزشگاه در سراسر کشور نرم افزار ما را نصب کرده اند و بسیار خرسند می شویم تا در کنار خانواده آکسان باشید و  نظر و تجربه خود را با ما در قسمت نظرها به اشتراک بگذارید.

تماس با ما

 

 

منابع :

https://research.com/software/best-school-management-software

https://acsan.ir

ثبت نظر

captcha
نسرین فلاح زاده نسرین فلاح زاده 14 آذر 1402

من قبل از آشنایی با آکسان از نرم افزار دیگه ای استفاده میکردم ولی بخاطر ضعف اون نرم افزار و پشتیبانی ضعیفشون به دنبال نرم افزار قوی تری می گشتم که بعد از مشورت با چند نفر از همکاران و پیشنهاد اونها با نرم افزار آکسان آشنا شدم و الان بیش از سه سال میشه که دارم از این نرم افزار استفاده می کنم و کاملا راضی هستم، چون که همه نیازهای مارو پاسخگو هست. ضمن اینکه اگر پیشنهادی در راستای کامل تر شدن نرم افزار بهشون بدیم که به درد همه آموزشگاه ها بخوره، در صورت امکان حتما اون رو هم داخل آپدیت های نرم افزار اعمال میکنن. در مجموع به جرأت میتونم بگم که جامع ترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی در بین نرم افزارهای این حوزه همین نرم افزار آکسان هست. ممنون از تیم پشتیبانی و فروش که از روز اول برای همه مراحل خرید و نصب و راه اندازی و آموزش ما رو همراهی کردن. موفق باشید.

محسن رستم شیرازی محسن رستم شیرازی 13 آذر 1402

بعد از تحقیق و بررسی برای انتخاب کامل ترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه زبان در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که نرم افزار آکسان علی الخصوص در بخش های حسابداری آموزشگاه زبان و همچنین سیستم حضور و غیاب ، یکی از کارآمدترین نرم افزار آموزشگاه زبان در سطح کشور می باشد ، حدود یک سال است که با تیم شما همکاری دارم و صمیمانه از زحمات شما سپاسگزارم .

سیامک شایگان سیامک شایگان 12 آذر 1402

بسیار ممنون و سپاسگزارم بابت این پست کامل و جذاب. به معنی "واقعی" این پست کامل ترین راهنمای خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه می باشد. برای خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه، همه همکاران آکسان را پیشنهاد می دهند. و بسیار بسیار ممنونم از تیم فروش که با صبر و حوصله فراوان نرم افزار را رایگان نصب کردند و یک آموزش کامل دادند که به چه صورت با نرم افزار آموزشگاه خود را مدیریت کنیم.