نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان

دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی
27 آذر 1402

مقدمه

به عنوان یک مدیر آموزشگاه موسیقی شما آگاه هستید که عوامل بسیار متعددی وجود دارد که یک آموزشگاه به صورت بهینه و کارآمد و یکپارچه مدیریت شود. یکی از کلیدی ترین عوامل در جهت تسهیل امور یک آموزشگاه استفاده از نرم افزار مدیریت آموزشگاه می باشد. برای روشن شدن مسئله، فرض کنید راهکاری وجود دارد که دیگر نگران ثبت نام و پیش ثبت نام هنرجویان آموزشگاه خود نمی باشید یا حضور و غیاب هنرجویان به صورت اتوماتیک و خودکار پیگیری می شود و شما به عنوان یک مدیر به راحتی می توانید گزارش های مربوطه را دریافت کنید. دیگر لازم نیست تا برای حسابرسی حقوق اساتید زمان طولانی وقت صرف کنید و به سادگی چند کلیک می توانید عملکرد استادان را در یک بازه زمانی مشخص مشاهده کنید. به صورت خلاصه ورود و خروج پرسنل- مدیریت دوره ها و گروه های آموزشگاه- مدیریت امور مالی و حسابداری- مدیریت فروشگاه آموزشگاه را در یک راهکار جامع و کامل داشته باشید. نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان یک نرم افزار بسیار محبوب و معروف در زمینه مدیریت آموزشگاه می باشد به گونه ای که جامعه ای از مدیران آموزشگاه های معتبر در سراسر کشور از این نرم افزار در جهت مدیریت آموزشگاه خود استفاده می کنند. در این پست قصد داریم تا مروری بر دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان داشته باشیم و امکانات آن را در این صفحه بررسی و معرفی کنیم. مطالعه این پست برای مدیران آموزشگاه پیشنهاد می شود تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

برای دانلود رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان فقط کافیست وارد سایت آکسان شوید و از منوی محصولات گزینه نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان را انتخاب کنید.

نصب رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

در مرحله دوم بر روی گزینه دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار کلیک کنید. نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان برای تمامی سیستم عامل ها مانند ویندوز- اندروید- آی او اس طراحی شده است. در این پست قصد داریم تا نسخه ویندوز نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان را دانلود و نصب کنیم.

دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

در مرحله سوم بر روی نسخه ویندوز کلیک کنید و با توجه به سرعت اینترنت خود منتظر باشید تا دانلود فایل به اتمام برسد.

نصب رایگان نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی

پس از دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان بر روی فایل setup.exe کلیک می کنیم و آنرا در مسیر پیش فرض نصب می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید فایل ویدیویی زیر را مشاهده کنید.

 
 

آموزش و پشتیبانی نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان

برای دریافت یک مشاوره رایگان و نصب نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی توسط تیم فروش گروه نرم افزاری آکسان کافیست فرم اطلاعات در صفحه  مشاوره و خرید نرم افزار را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند و پس از معرفی محصول با ابزارهای ریموت از راه دور به سیستم شما متصل شوند و نرم افزار را به صورت کاملا رایگان برای شما نصب کنند. همچنین پس از نصب نرم افزار می توانید یک آموزش کامل از نحوه عملکرد توسط کارشناسان فروش داشته باشید. اگرچه می توانید برای آشنایی بیشتر با نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان ویدیو های آموزشی مربوطه را در کانال آپارات مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان (نسخه رایگان)

در صورت دانلود و استفاده رایگان از نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان شما می توانید تا اطلاعات 50 نفر از هنرجویان خود را ثبت کنید، امور مالی و حسابداری آموزشگاه را مدیریت کنید و دیگر ویژگی ها که در لیست زیر به آنها اشاره شده است.

  • بروز رسانی رایگان از طریق اینترنت
  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • انجام امور حسابداری آموزشگاه
  • مدیریت گروه ها و دوره های آموزشی
  • مدیریت اطلاعات اساتید
  • حقوق و دستمزد
  • اطلاع رسانی
  • مدیریت فروشگاه
  • گزارش های وزارت ارشاد
  • مدیریت زمانبندی دوره ها
  • ایجاد کاربر و مدیریت سطح دسترسی
  • حضور و غیاب دستی

در صورت تمایل برای خرید نرم افزار می توانید از دیگر ویژگی های نرم افزار استفاده کنید و همچنین  برای مقایسه نسخه های متعدد نرم افزار مدیریت آموزشگاه آکسان کلیک کنید.

ضمانت بازگشت وجه

پس از دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه و دریافت مشاوره و پشتیبانی،  شما می توانید با خیال آسوده و راحت اقدام به خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان کنید. در آکسان تمامی محصولات دارای گارانتی بازگشت وجه 100 درصد تا مدت 30 روز پس از خرید است و در صورتی که شما به هر دلیلی از محصول ناراضی باشید می توانید به ما اطلاع دهید تا تمام وجه پرداختی به حساب شما بازگردانده شود.

هسته اصلی آموزشگاه شما : نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان

شما برای اطمینان از مدیریت آموزشگاه خود نیاز دارید تا درآمدها- هزینه ها- بدهی و بصورت کلی امور حسابداری- حضور و غیاب هنرجویان- ثبت نام- مدیریت دوره ها- مدیریت مدرسان را مدیریت کنید. آکسان بهترین نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی می باشد که بیش از 1000 آموزشگاه در سراسر کشور برای یک مدیریت راحت بهینه و یکپارچه کمک کرده است و بسیار خوشحال می شویم تا شما هم به خانواده بزرگ و محترم آکسان اضافه گردید.

پرتال آنلاین: به صورت یکپارچه آموزشگاه خود را مدیریت کنید.

همانطور که در قسمت های مختلف اشاره کردیم نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان یک راهکار جامع و کامل برای مدیریت آموزشگاه شما می باشد. با استفاده از پرتال آنلاین شما می توانید بصورت آنلاین از هر نقطه ای از جهان که باشید آموزشگاه خود را مدیریت کنید و از کلیه عملکرد آموزشگاه خود گزارش دریافت کنید. کلاس های آنلاین ایجاد کنید آزمون های آنلاین ایجاد کنید- هنرجویان آموزشگاه شما می توانند با نام کاربری و رمزعبور منحصر به فرد خود وارد حساب کاربری خود شوند و در دوره های متفاوت ثبت نام کنند. همچنین می توانید از فروش محصولات  در فروشگاه آنلاین خود کسب در آمد داشته باشید و به صورت کلی می توانید در لیست زیر ویژگی های پرتال آنلاین را مشاهده کنید.

  • مدیریت اساتید و هنرجویان
  • تعریف کد تحفیف ثبت نام
  • مدیریت ثبت نام های آنلاین
  • مدیریت دوره ها
  • برگزاری کلاس آنلاین
  • ایجاد نظرسنجی
  • مدیریت امور مالی آنلاین
  • ارسال ایمیل و پیام کوتاه برای هنرجویان و اساتید
  • ایجاد و برگزاری آزمون آنلاین
  • مدیریت تکالیف
  • مدیریت فروشگاه آنلاین
  • مدیریت کاربران و سطوح دسترسی

همچنین برای مشاهده پرتال آنلاین می توانید بر روی متن کلیک کنید  و برای دریافت رمز عبور و نام کاربری با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید.

سخن پایانی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید از روش سنتی مدیریت به سمت دنیای مدرن روی آورید و از قدرت پردازشی و حافظه کامپیوتر استفاده کنید، در ابتدا باید نیاز های آموزشگاه شما مشخص شوند و سپس برای دانلود نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی می توانید بدون پرداخت وجه از نرم افزار آموزشگاه موسیقی آکسان استفاده کنید و پس از دریافت یک مشاوره کاملا رایگان و پشتیانی برای نصب نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی اقدام به خرید کنید.

منابع

 

https://acsan.ir

https://acsan.ir/Product/music-and-art-academy-software

 

 

ثبت نظر

captcha